Veelgestelde vragen

Hier vind je de meest gestelde vragen over een bestelling plaatsen bij Tapas in Tiel. Staat jouw vraag er niet bij, stuur dan een mail naar info@tapasintiel.nl

- Wij zijn alleen 2 personen thuis....mag ik nog tapas bestellen?
Ja, dat kan. In overleg, wij kunnen bedenken en menu voor 2 (of 3).
Bijna alle gerechten kunnen voor 2 personen klaargemaakt worden.

- Kunnen wij een bestelling plaatsen voor het kantoor?
Ja, wij kunnen wegwerpservies aanbieden en alle gerechten serveren klaar om te eten (kleine schaaltjes, servetten, vorkjes...)

- Als ik haal een bestelling een paar uurtjes voor het eten...hoe kan ik het best mijn warme tapas verwarmen?
U krijgt instructies om te verwarmen en bewaren tot eten tijd voor elke gerecht als u haalt de bestelling niet meteen om te eten. In het algemeen, alle tapas van het aanbod kunnen samen in het oven warm te maken.

- Ik heb een email gestuurd met mijn vraag, maar ik krijg geen antwoord. Hoe kan dat?
Check eerst de spam in de email, want ik antwoord altijd snel. Anders, jij mag ook een bericht via whatsapp/iMessage/sms sturen (0629040564). Via Facebook en Instagram ben ik ook beschikbaar.

- Hoe dien ik te betalen?
Particulieren kunnen vooraf betalen (via overschrijven) of contant bij levering. Bestellingen boven de 20 euro moeten altijd vooraf betalen.

- Wordt de catering bezorgd of moet ik deze afhalen?
U kunt gratis afhalen in het centrum van Tiel. Voor het bezorgen worden er bezorgtarieven gehanteerd, in Tiel bezorg ik voor €5.-.

- Hoeveel dagen van te voren moet ik bestellen?
Minimaal een week van te voren. Wilt u op kortere termijn bestellen contacteren en vragen naar de mogelijkheden.

- Kan er rekening gehouden worden met dieet/allergie├źn wensen?
Er kan zeker rekening worden gehouden met dieetwensen of allergie├źn, mits op tijd doorgegeven.

- Gebruik je kant en klaar producten, mix voor brood, enz.?
Nee, ik maak alles zelf: pesto´s, sauzen, brood, gebakjes...

- Wij hebben kleine kinderen, kan je iets speciaal voor ze maken?
Jazeker, vertel hoe groot ze zijn en ik maak een andere gerechten voor hen.

- Zijn er naast het actuele aanbod nog andere tapas/gerechten te bestellen?
Jazeker, mocht u iets anders bestellen, dan kunt u altijd contact opnemen om te bekijken wat de mogelijkheden zijn.

- Worden er borden en bestek bij de tapas geleverd?
Standaard worden er geen borden en bestek bij de tapas geleverd, dit kan evt. tegen een meerprijs meegeleverd worden. 

- Ik kan niet kiezen, kan Tapas in Tiel voor mij doen?
Jazeker, zegt hoeveel personen en wat van u hou: vis, vlees,....en ik bedenk een menu voor u.

- Zijn de bedragen inclusief BTW?
Ja, alle bedragen zijn inclusief BTW. U krijgt altijd een factuur van uw bestelling.

- Mag ik alleen een taart of toetjes bestellen?
Ja, dat kan: taarten, gebakjes, koekjes en brood kunnen in kleine hoeveelheid bestellen worden (in overleg).

- Binnenkort is mijn verjaardag...kan ik een speciale taart bestellen?
Ja, wij kunnen samen een taart op maat bedenken (zie ook hier)

- Zijn de foto´s in de web zoals worden straks klaargemaakt?
Ja, alle foto´s zijn voor mij gemaakt, zodat u kunt zien hoe zal u bestelling uitzien.

- Mijn vraag staat er niet bij
Staat uw vraag hier niet bij dan kun u altijd een mailtje sturen (info@tapasintiel.nl)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten